Wsparcie techniczne - Geotronics Dystrybucja - Autoryzowany Dystrybutor Trimble

Potrzebujesz wsparcia? Dzwoń: +48 666 866 661

Kontakt z serwisem: +48 12 416 1600

Potrzebujesz wsparcia?

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (poniżej) oraz przejrzyj nasze FORUM.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na Twoje pytanie?

O ile sprawa nie jest paląca, opisz nam swój problem tworząc nowy wątek na wspomnianym FORUM lub pisząc maila na adres: wsparcie@geotronics.com.pl.

Nasz ekspert wróci do Ciebie z odpowiedzią tak szybko, jak to możliwe.

Zapraszamy Cię także do społeczności polskich użytkowników sprzętu Trimble na facebook’u, gdzie wraz z Twoimi kolegami po fachu wymieniamy się doświadczeniami i służymy pomocą, gdy tylko potrafimy jej udzielić 😉 

Potrzebujesz niezwłocznej pomocy?

Dzwoń: +48 666 866 661


Najczęściej zadawane pytania

Kliknij, by rozwinąć

Zdarza się, że plik pracy, z którego chcemy wygenerować raport, jest tak duży, że moc obliczeniowa kontrolera jest niewystarczająca, aby sprostać temu zadaniu.

Wówczas z pomocą przychodzi program File and Report Generator, który pozwala na generowanie raportów z poziomu komputera.

Na naszym kanale YouTube znajdziesz szczegółową instrukcję, jak z tego programu korzystać:

Generowanie raportów z dużych plików

Wolisz instrukcję w formacie pdf? Proszę bardzo:

Generowanie raportów z dużych plików

Profile połączeń GNSS pozwalają łączyć się z sieciami stacji referencyjnych (np. VRSNet.pl, ASG-Eupos) i odbierać korekty GNSS w celu wykonywania precyzyjnych pomiarów geodezyjnych.

Na naszym kanale YouTube znajdziesz szczegółowę instrukcję, jak je tworzyć:

Tworzenie profili połączeń GNSS

Szablony pomiarowe w oprogramowaniu Trimble Access umożliwiają dużo szybsze, niż tradycyjne, tworzenie plików pracy.

Dzięki nim Twoja wydajność w terenie zdecydowanie wzrasta, dlatego warto z nich korzystać.

Więcej informacji na ich temat, wraz ze szczegółową instrukcją jak je tworzyć, znajdziesz na naszym kanale YouTube:

Szablony pomiarowe – po co są i jak ja tworzyć?

Trimble AccessSync to aplikacja, która umożliwia przesyłanie plików pomiędzy urządzeniem terenowym i komputerem biurowym. Aplikacja wykorzystuje platformę Trimble Connect do przechowywania danych w chmurze.

Aplikacja Trimble AccessSync jest dostępna w Trimble Access od wersji 2017.00 na podstawie ważnej gwarancji na oprogramowanie.

Szczegółową instrukcję, jak z niej korzystać, znajdziesz w poniższym pliku pdf:

Konfiguracja Trimble AccessSync

Wyrównanie tachimetru to czynność, którą należy wykonywać regularnie, w celu utrzymania wysokiej dokładności pomiaru kątów.

Szczegółową instrukcję, jak ją wykonać, znajdziesz w poniższym pliku pdf:

Wyrównanie tachimetrów Serii S

Regularna kalibracja instrumentu zapewni bardziej niezawodne i dokładne pomiary.

Kilka różnych procedur kalibracji opisano w poniższym dokumencie pdf:

Procedury kalibracji terenowej tachimetru skanującego Trimble SX10.

Aby rozwiązać problem należy pobrać na komputer plik: WMDC-Helper

Obowiązkowo po pobraniu należy uruchomić program jako administrator (prawy klik na ikonie programu -> Uruchom jako Administrator), a następnie zresetować komputer i podłączyć kontroler.

W kontrolerze przejdź do:

Start > Settings > zakładka „Connections” > USB to PC

i odznacz opcję “Enable advanced network functionality”

HD-GNSS to opatentowany przez Trimbe’a algorytm obliczeniowy odbiornika Trimble R10, pozwalający wyznaczyć jego precyzyjną pozycję

Na naszym blogu znajdziesz wpis, poświęcony tej technologii:

Jak działa Trimble HD-GNSS i czemu to takie ważne?

Wolisz formę wideo? Proszę bardzo:

Technologie Trimble – HD-GNSS

# hi