Serwis i wsparcie

Potrzebujesz wsparcia? Dzwoń: +48 666 866 661

Kontakt z serwisem: +48 12 416 1600

Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki Trimble nieprzerwanie od 2005 roku. Zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji powodują, że wszelkie naprawy wykonywane są z najwyższą dbałością. A ponieważ cenimy czas naszych Klientów – staramy się działać szybko i skutecznie.

Mając na celu najwyższe standardy jakościowe, nasz zespół systematycznie podnosi swoje kwalifikacje, biorąc udział w szkoleniach organizowanych przez centrum serwisowe Trimble w Niemczech.

Dla naszego zespołu najważniejsze jest, aby powierzony nam sprzęt jak najszybciej wrócił do właściciela, nie pozwalając naszym Klientom na przestoje w pracy!

Jako autoryzowany serwis geodezyjny firmy Trimble zapewniamy klientom Geotronics Dystrybucja:

  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Przeglądy okresowe
  • Naprawę urządzeń
  • Instalację opcji dodatkowych np. GLONASS
  • Naprawę anten, kabli, baterii i innych akcesoriów
  • Uaktualnienie oprogramowania
  • Montaż stacji bazowych

Naprawa / przegląd techniczny

W celu przekazania sprzętu do serwisu technicznego prosimy o kontakt pod numerem +48 12 416 16 00, wypełnienie formularza zgłoszenia serwisowego lub kontakt mailowy z serwisem pod adresem: serwis@geotronics.com.pl

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie pracy sprzętem pomiarowym zakupionym w Geotronics Dystrybucja prosimy o kontakt:

Wysyłka sprzętu

Oferujemy pomoc przy wysyłaniu sprzętu na serwis. Jeśli zaznaczysz „Wysyłka za pośrednictwem Geotronics Dystrybucja” przy zgłoszeniu serwisowym otrzymasz list przewozowy drogą mailową, w której będą zawarte wszystkie szczegóły. Koszt przesyłek zostaje doliczony do faktury.

Listę punktów UPS Access Point™ znajdziesz TUTAJ


Jak dbać o sprzęt?

Wiemy, jak ważne jest poprawne działanie instrumentów pomiarowych. Nasz profesjonalnie wyposażony serwis, z kompetentnymi i wykwalifikowanymi pracownikami, pozwala postawić właściwą diagnozę i szybko usunąć usterkę.

Aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń, ważna jest odpowiednia profilaktyka, regularne serwisowanie, czyszczenie i rektyfikacja instrumentów.

Po każdorazowym sprawdzeniu i rektyfikacji wystawiamy odpowiedni certyfikat, potwierdzający parametry dokładnościowe instrumentu.

Sprzęt zastępczy

Geotronics Dystrybucja na czas napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych udostępnia swoim klientom sprzęt zastępczy*.

Do dyspozycji naszych klientów oddajemy sprzęt pomiarowy:

  • Odbiornik Trimble R2, R4, R10
  • Kontroler Trimble TSC2, TSC3, TSC7, T10
  • Tachimetr Trimble S5 2″, C5 5″
  • Niwelator DiNi 03

*Udostępnienie sprzętu zastępczego uzależnione jest od jego aktualnej dostępności.
W przypadku napraw pogwarancyjnych może wiązać się z naliczeniem dodatkowych kosztów.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support