2021 © Geotronics Dystrybucja
projekt i realizacja: wojciechczechowski.pl
Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki Trimble nieprzerwanie od 2005 roku. Zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji powodują, że wszelkie naprawy wykonywane są z najwyższą dbałością. A ponieważ cenimy czas naszych Klientów – staramy się działać szybko i skutecznie.
Mając na celu najwyższe standardy jakościowe, nasz zespół systematycznie podnosi swoje kwalifikacje, biorąc udział w szkoleniach organizowanych przez centrum serwisowe Trimble w Niemczech.
Dla naszego zespołu najważniejsze jest, aby powierzony nam sprzęt jak najszybciej wrócił do właściciela, nie pozwalając naszym Klientom na przestoje w pracy!
Jako autoryzowany serwis geodezyjny firmy Trimble zapewniamy klientom Geotronics Dystrybucja:
W celu przekazania sprzętu do serwisu technicznego prosimy o kontakt pod numerem +48 12 416 16 00, wypełnienie formularza zgłoszenia serwisowego lub kontakt mailowy z serwisem pod adresem: serwis@geotronics.com.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie pracy sprzętem pomiarowym zakupionym w Geotronics Dystrybucja prosimy o kontakt:
Oferujemy pomoc przy wysyłaniu sprzętu na serwis. Jeśli zaznaczysz „Wysyłka za pośrednictwem Geotronics Dystrybucja” przy zgłoszeniu serwisowym otrzymasz (w ciągu 1-2h) list przewozowy, który należy przekazać w punkcie UPS wraz z przesyłką. Koszt przesyłek zostaje doliczony do faktury.
Listę punkótw UPS Access Point™ znajdziesz TUTAJ
Wiemy, jak ważne jest poprawne działanie instrumentów pomiarowych. Nasz profesjonalnie wyposażony serwis, z kompetentnymi i wykwalifikowanymi pracownikami, pozwala postawić właściwą diagnozę i szybko usunąć usterkę.
Aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń, ważna jest odpowiednia profilaktyka, regularne serwisowanie, czyszczenie i rektyfikacja instrumentów.
Po każdorazowym sprawdzeniu i rektyfikacji wystawiamy odpowiedni certyfikat, potwierdzający parametry dokładnościowe instrumentu.
Geotronics Dystrybucja na czas napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych udostępnia swoim klientom sprzęt zastępczy*.
Do dyspozycji naszych klientów oddajemy sprzęt pomiarowy:
*Udostępnienie sprzętu zastępczego uzależnione jest od jego aktualnej dostępności.
W przypadku napraw pogwarancyjnych może wiązać się z naliczeniem dodatkowych kosztów.