Serwis i wsparcie

Potrzebujesz wsparcia? Dzwoń: +48 666 866 661

Kontakt z serwisem: +48 12 416 1600

Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki Trimble nieprzerwanie od 2005 roku. Zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji powodują, że wszelkie naprawy wykonywane są z najwyższą dbałością. A ponieważ cenimy czas naszych Klientów – staramy się działać szybko i skutecznie.

Mając na celu najwyższe standardy jakościowe, nasz zespół systematycznie podnosi swoje kwalifikacje, biorąc udział w szkoleniach organizowanych przez centrum serwisowe Trimble w Niemczech.

Dla naszego zespołu najważniejsze jest, aby powierzony nam sprzęt jak najszybciej wrócił do właściciela, nie pozwalając naszym Klientom na przestoje w pracy!

Jako autoryzowany serwis geodezyjny firmy Trimble zapewniamy klientom Geotronics Dystrybucja:

  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Przeglądy okresowe
  • Naprawę urządzeń
  • Instalację opcji dodatkowych np. GLONASS
  • Naprawę anten, kabli, baterii i innych akcesoriów
  • Uaktualnienie oprogramowania
  • Montaż stacji bazowych

Naprawa / przegląd techniczny

W celu przekazania sprzętu do serwisu technicznego prosimy o kontakt pod numerem +48 12 416 16 00, wypełnienie formularza zgłoszenia serwisowego lub kontakt mailowy z serwisem pod adresem: serwis@geotronics.com.pl

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie pracy sprzętem pomiarowym zakupionym w Geotronics Dystrybucja prosimy o kontakt:

Wysyłka sprzętu

Oferujemy pomoc przy wysyłaniu sprzętu na serwis. Jeśli zaznaczysz „Wysyłka za pośrednictwem Geotronics Dystrybucja” przy zgłoszeniu serwisowym otrzymasz (w ciągu 1-2h) list przewozowy, który należy przekazać w punkcie UPS wraz z przesyłką. Koszt przesyłek zostaje doliczony do faktury.

Listę punkótw UPS Access Point™ znajdziesz TUTAJ


Jak dbać o sprzęt?

Wiemy, jak ważne jest poprawne działanie instrumentów pomiarowych. Nasz profesjonalnie wyposażony serwis, z kompetentnymi i wykwalifikowanymi pracownikami, pozwala postawić właściwą diagnozę i szybko usunąć usterkę.

Aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń, ważna jest odpowiednia profilaktyka, regularne serwisowanie, czyszczenie i rektyfikacja instrumentów.

Po każdorazowym sprawdzeniu i rektyfikacji wystawiamy odpowiedni certyfikat, potwierdzający parametry dokładnościowe instrumentu.

Sprzęt zastępczy

Geotronics Dystrybucja na czas napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych udostępnia swoim klientom sprzęt zastępczy*.

Do dyspozycji naszych klientów oddajemy sprzęt pomiarowy:

  • Odbiornik Trimble R2, R4, R10
  • Kontroler Trimble TSC2, TSC3, TSC7, T10
  • Tachimetr Trimble S5 2″, C5 5″
  • Niwelator DiNi 03

*Udostępnienie sprzętu zastępczego uzależnione jest od jego aktualnej dostępności.
W przypadku napraw pogwarancyjnych może wiązać się z naliczeniem dodatkowych kosztów.