Ważne informacje w związku z epidemią koronawirusa.

Potrzebujesz wsparcia? Dzwoń: +48 666 866 661

Kontakt z serwisem: +48 12 416 1600

Ważne informacje w związku z epidemią koronawirusa.

23 marca, 2020

Kilka dni temu informowaliśmy na naszych kanałach social-media o tym, że ograniczyliśmy wizyty handlowe w związku z zagrożeniem epidemicznym.

Sytuacja, niestety, wciąż jest niepewna, dlatego zmuszeni zostaliśmy do podjęcia kolejnych kroków w kierunku ochrony bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.

  1. Nasz sklep internetowy (profigeo.pl) działa i realizuje zamówienia na bieżąco. Sklep stacjonarny został zamknięty. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówień, jednak z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności – wcześniejszym dokonaniem płatności oraz telefonicznym poinformowaniu o planowanej godzinie przybycia, tak, aby zamówienie zostało przygotowane do odbioru bez konieczności wchodzenia do sklepu.
  2. Nasz serwis działa i realizuje naprawy na bieżąco. Chcąc wysłać sprzęt do przeglądu lub naprawy, należy wypełnić zgłoszenie serwisowe oraz wysłać sprzęt kurierem, bądź – po uprzednim kontakcie telefonicznym – dostarczyć osobiście pod drzwi sklepu.
  3. Nieprzerwanie świadczymy wsparcie techniczne pod numerem telefonu +48 666 866 661 oraz adresem email: wsparcie@geotronics.com.pl
  4. We wszelkich sprawach związanych z zakupem sprzętu i usług, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszymi Inżynierami Sprzedaży.

Zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby być w tych trudnych czasach do Twojej dyspozycji. Zachęcamy jednocześnie do pozostawania w domu, abyśmy wkrótce znów mogli spotkać się „w cztery oczy” 🙂